Salı, Aralık 09, 2008

Aşkı Virane

♥Rafet El Roman - Aşk-ı Virane♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____________________________

Aşk bir kalbin içinde ağlıyor aşk,
Sızım sızım sızlatıyor,
Ellerinden kaçılmıyor,
Virane ettin bıraktın aşk.
______________________________
Bir deli kurşun misali,
Zulmetti bana bu gönlün,
Yıkılmıştan da virane ettin,
Bunun sebebi sendin,
Unutmalı artık bir anlamı yok,
Sevmeyi bilmeyen birini anlamak,
Ne zor.
______________________________
Sensizliği kabul eden bir kalpti mutlu olmazsın,
Bu katlanılmaz gururlarla sende başa çıkamazsın,
Giden o olsun, terk eden de,
Artık zaman hakikatle yüzleşmekte.
______________________________
Aşk bir kalbin içinde ağlıyor aşk,
Sızım sızım sızlatıyor ,
Ellerinden kaçılmıyor,
Virane ettin bıraktın aşk .
______________________________
Ben de aynı duygularla ,
Geldim geçtim bu yollardan,
Aşkın her katı halini,
Yaşadım, gördüm inan,
Şimdi zamanla geçer desem de,
Avunmayacak yüreğin,
Ne kadar lanet etse de kalbin ,
Dinlemeyeceksin.
______________________________
Bu deli gönlüm neler neler ,
Uğrunda harcadı her gün,
Bir an yılmadan,
Unut demek olmaz ,
Laf anlamaz bu kalp,
Bu aşkın içinde,
Ne emekler saklıdır.
_______________________________
Aşk bir kalbin içinde ağlıyor aşk,
Sızım sızım sızlatıyor ,
Ellerinden kaçılmıyor,
Virane ettin bıraktın aşk.
__________________________________________



♥Rafet El Roman - Bir Roman Gibi 2008♥
♥Söz-Müzik:Yusuf Güney♥

Hiç yorum yok: